Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mai 2011

Vindusvasken ble som en lek med dette hjelpemiddelet.

Nå er det snart 17 mai og hvis du ikke har vasket vinduene dine enda så har jeg et godt tips som forenkler jobben.  Jeg fikk denne elektriske vaskeren fra Karcher  til bursadgen min og den var var så god og lett å bruke at jeg var nødt til å dele det med deg.  

                                                                                                                  
Det var rett og slett bare til å spraye ruten for så å vaske over med vindusmoppen, hvis jeg kan kalle det for det.



  


Dette er jo ikke noe nytt for vi har hatt Jif Universal i mange år, men det som er så genialt med dette hjelpemiddelet er at den ande dubbeditten suger opp all fuktigherten fra ruten. Det blir ikke en eneste stripe og om ikke det er nok så kan du snu vinduet med en gang for å ta baksiden. Det går også utrolig rask.



Jeg bruker den på glassveggene i dusjen også og den tar bort alle kalk rester i en super fart.
Vindussugeren(som er selvoversatt fra den tyske bruksanvisningen) er batteridrevet og lader følger selvfølgellig med.    
Jeg har sett at de har den på Jernia og den er slett ikke dyr, så løp og kjøp.




                                                    

1 kommentar:

  1. Så smart! Hvem vil vel ikke få lettet arbeidet med vinduspussing? Jeg skal jammen sjekke på Jernia! Og der minnet du meg på at jeg må få pusset vinduene mine =)

    SvarSlett